magganlundmark

Alla inlägg under juli 2013

Av maggan lundmark - 29 juli 2013 00:51

Kom hem från Piteå idag. Vi va på PDOL och så de va kanon! Tack alla inblandade för en kanoonkväll! sovde då jag komme hem och nu ligger jag och ser nyaste wallander sen ska jag försöka sova. Imorrn blir de arvidssss. ZzZovgott


Av maggan lundmark - 27 juli 2013 00:10

skönt efter en hel vecka borta. Packat upp och så, påväg hem åskade det hur mycket som hellst. man såg blixtrarna flera gånger tyckte det va ascoolt ;) höhö.. na men nu ska jag väll packa igen..

 

Av maggan lundmark - 25 juli 2013 20:08

Tänkte åka och bada imorse mer Stina på nått utebad men jag orkade inte.. sovde hellre sen när vi vaknade runt 10 var det stråålande sol så satt ute ett tag sen drog vioch köpte glass, och Elwira fick se ankor vi dammen åsså for vi på lekparken för lilla billville de mest av allt. Sen har vi handlat och just ätit. Nu vänta vi på rabarberpaj sen en lugn kväll. Imorgon åker jag hem! Wiho, för då är de Fredag och helg ;)

   

 

 

 


[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av maggan lundmark - 24 juli 2013 22:52

Ååh det borde vara sånt här väder varje dag. Kanon ju! Varmt och skönt. Idag drog vi ochbada till nått ställe som kallades skatan. Sen när vi badat färdigt och skulle gå till bilen så sätter jag på mig tröjan men inte byxorna. Så dom bär jag utmed handuken sen håller jag elwira i handen och helt plötsligt märkte jag att byxorna va borta.. och vi skulle in till stan och jag ville inte gå byxlös dit. Så jag sprang tillbaka men hittade dom inte, men tillslut efter gått tillbaka igen hittade jag dom.. kändes jävla muppigt att säga att jag tappat byxorna när man egentligen ska ha på sig dom men jaja. Ikväll har vi vart hos stina, jens och veronica och ätit middag och så. Nu ska vi natta Elwira sen bara ta det lugnt ikväll :)

Av maggan lundmark - 23 juli 2013 18:25

och skönt i skellefteå. Weeh, idag har vi varit med ungarna då dom andra vart borta. Iallafall Elwira mest å såå. Vi for till lekparken ganska tidigt å lekte med dom sen har vi ha vart å picknika i skogen ;) höhö.. å nyss gått och köpt pizza och ätit. Nu ska jag ut i finvädret och ZzzZz. Ellernått

Av maggan lundmark - 22 juli 2013 17:10

Känns jobbigt att åka bil ytterligare mil men såå är de :)

Av maggan lundmark - 22 juli 2013 01:04

Jobbig dag.. bilåkning hela dagen, stannade i Umeå för en lyxshake sen den sista biten gick jättefort. Har just packat upp, och ner.. för imorgon åker jag till skellefteå. I bara några dagar.. nu ska jag se O.C sen försöka sova, dygnen är vända lite efter dehär med att stiga upp tidigt på morgon.. då är man trött på kvällarn.. wehää

Av maggan lundmark - 21 juli 2013 17:44

Nu är vi påväg hem efter jättehärliga dagar stockholm med nå härliga människor.. blev en rätt så tidig morgon imorse som vanligt för att hinna hotellfrukost och städa ihop och fara sen blev det just stopp i sundsvall för att äta på Max och media market, hittade ett till skal och nån liten aphögtalare man kan ha på nyckel och så. Införskaffade mig ju ett lil wayne skal i stockholm så nu slipp telefon gå sönder eftersom min telefon har spruckit på skärmen helt av sig själv! :o ;)

Presentation


Fjortonårig superc00l chey, checkaa bitchesss


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards