magganlundmark

Alla inlägg under oktober 2013

Av maggan lundmark - 29 oktober 2013 12:33

vi for till Anton igår så nu är vi här. Ihelgen drog vi fram lyckophazern och körde.. haha braapbraap. Efter en hel sommar utan skotern var det grymtkuligt. Synd bara att snön börjat tina bort nu pga allt regn :( men nuser jag fram emot mer snö och att få ta fram min 550! fifan så kul det ska bli. Åsså på Lördan var det skoterns dag men det fanns inte så mycket att se, jamen de va åssit. & Anton fyller år på Lördag. på självaste hallowen :D så igår var jag och köpte present åt han.. och det var inte lätt kan jag säga. Jag drog ett säkert kort denhär gången ;)

Av maggan lundmark - 27 oktober 2013 10:40

i Fredags var vi på ruffriders och så. Och det va en massa folk där i det ingick en hel drös med norskar.. haha pajjaser! igårkväll färgade jag håret lite ljusare längre ner av håret så det är mörkare upptill och blev jättenöjd! idag bli det nog att lägga på lite mer färg, så får vi se hur det blir.

Av maggan lundmark - 25 oktober 2013 07:22

och idag får vi äntligen lov!

Av maggan lundmark - 24 oktober 2013 13:41

Anton sovde hos mig inatt så igårkväll kollade vi one tree hill. Har tvingat han till att börja se det med mig och vi börjar från säsong 1. Har ju alla säsonger till säsong 9 så det är ju perfekt. Och nu har det kommit snö. i förrgår då jag var hos Anton börja det snöa.. vilken glädje! synd bara att det regna idag :/ nu sitter jag och väntar på gympan ska börja. Indiansmyg som jag typ taggat hela veckan.. wiie.. Och igår gjorde vi chockoballs på hkn jag och bästa Frida!

Av maggan lundmark - 22 oktober 2013 15:31

slutade två.. så gick nån långsatans väg förbi dollar och så. nu sitter jag på gielas och väntar på att Anton ska sluta sen ska jag va med han wie

Av maggan lundmark - 22 oktober 2013 07:11

Av maggan lundmark - 21 oktober 2013 18:39

nu ska jag bli mycket bättre igen typ..    känner att jag inte var aktiv nå. Men telefon där gick ju sönder och då man är mycket med Anton och så har man inte alltid tid eller går att gå in på datorn. & då går jag ju in från telefon istället och en telefon full i sprickor var ju inge kul för man såg ju int ett skit. Sen gick den sönder helt efter jag tappa den så fick tillslut fram en duglig telefon som pappa hade. En av mina gamla en samsung galaxy s2. Hyffsat, den duger i krig. Nä men kan kolla instagram, facebook, lyssna på musik och blogga nu och sånt som är nödvändigt. Man märker ju hur beroende man verkligen är av en telefon det är ju sjukt.. ihelgen har jag iallafall som vanligt varit med Anton hela helgen och det är ju det bästa man kan göra så hade en kanonhelg som vanligt med han då kan ju inget gå dåligt. Och idag var det skola igen. FN-Veckan har vi så idag var det film så på morron gick jag och Frida och köpte lite godis sen bara som vanligt och jobbigt hela dagen.. Veckorna har gått så himla fort sistone att man hinner inte med så snart är det ju lov och längtar som ett tok.    

       

   

Presentation


Fjortonårig superc00l chey, checkaa bitchesss


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards