magganlundmark

Alla inlägg under augusti 2013

Av maggan lundmark - 19 augusti 2013 22:20

Gick kanon! Inga konstigheter, informationskit hela dagen menmen imorgon ska vi typ bege oss ut. Wweehåå

Av maggan lundmark - 18 augusti 2013 22:33

höhöh.. alltså har jävlat it haft tid och blogga iveckan. men har vart med världens bästaa Anton hela veckan så då har jag it orkat helt enkelt. Vi va här till Torsdag sen for vi till han sen kom jag hem idag jå. och har duschat och städat rummet och bara massa smååsaker, imorgon är det skola.. wehooo, såjobbigt. Men får iallafall träffa bästa Frida varje dag och det är ju toppen!

                       

nu är typ alla bilder sneaa, men det orkar jag inte fixa för nu ska jag se one tree hill sen försöka sova..


Av maggan lundmark - 11 augusti 2013 13:22

Weyyy, påväg hemmåt...känns skööönt!

Av maggan lundmark - 10 augusti 2013 22:40

Har vart i stugan nu och just nu är jag i arjeplog. Idag for vi på watercross typ så. Eller jag sovde bort halva men moster komme och hämta mig så han se halva. Njamen var ett tag sen typ men försöker ta vara på dom sista dagarna av lovet som numera typ bara är 9 dagar.. tillbak till skolan, som åttor också.. wehe! Medelklassareee

Av maggan lundmark - 1 augusti 2013 18:41

 

 

 


åsså uggla från stads såklart.     


 


Av maggan lundmark - 1 augusti 2013 18:28

Har inte gjort nånting iveckan typ.. legat hemma och sett alla O.C typ bara fjärde och sista säsongen kvar nu.. åh det suger!   fast då igår fick jag ont i ögat. Åsså var jag och peta och grejer och då blev det rött och jag blev jätteorolig sen imorse var typ ögat jättekonstigt.. det var typ läskigt att kolla sig själv i spegeln.. haha så vi får till sjukan och så, sen käka vi mjukglass jag åkte till Ewe sen for vi till Arvids ett tag och ja det är så det sett ut.. fast nu har jag ont i skallen men nu ska jag vila ögon några dagar inte använda linser. Iallafall på höger, på vänster kan jag ha så då får jag gå och blunda typ. Äh, det är iallafall obehagligt. Nu ska jag vänta på att klockan blir nio typ så pappa och patrik och kommer hem då ska jag nog till Evvepevve. Då vet ni   

 

      


Presentation


Fjortonårig superc00l chey, checkaa bitchesss


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards