magganlundmark

Alla inlägg under februari 2014

Av maggan lundmark - 27 februari 2014 19:20

Vi var ju på verkstan i förrgår och bytte huv på indyn och bytte styre med styrhöjare och det blev riktigt fint faktiskt. Åsså är de en suverän matta så det bli en jävla kanon skoter iår också åsså har jag ju 550n såklart. Anton komme med den kring halv 6 från garaget och nu står han och flippa burgare sen blir det väll bara mysa ikväll och se lite teve, imorgon är det Fredag och lov till och med som är efterlängtad efter flera tunga veckor med skola.. Haha men nog ska vi fira det på nå bra sätt ??

Av maggan lundmark - 4 februari 2014 22:04

Idag var jag och kollade på vård och omsorgs programmet på Sandbacka, och det gjorde Frida oxå och det var kul att kolla tillsammans. Fast först blev vi skickade till ekonomi i jävla källarn haha helknas men till sist kom vi iordning. Först gjorde vi praktiska övningar med ettorna typ kolla blodtryck fick testa sticka i fingret och i en låtsasarm och typ få benen lindade och ja det var roligt. Sen fick vi vara och lyssna på andras lektioner och ta del och så, slutade två och drog hem och sovde.. Jävla skönt! Nu ph-mys med älskling

Av maggan lundmark - 3 februari 2014 22:57

Idag stannade jag hemma från skolan för jag hade svinont i halsen och jag mådde inte alls bra. Så sovde till klockan 12 typ och sen följde jag ut med pappa i lastbilen på en plogsväng.. Försökt friskna upp tills imorgon för då ska jag på Sandbacka och kolla på ett program och så med Frida. Nu ska jag se slutet på paradise hotel sen ska jag sova och se hur läget ligger till imorgon. Pussn

Dop

Av maggan lundmark - 2 februari 2014 17:41

Idag har jag vart på dop för lilla kusin Harry. Moster hade gjort flera super tjusiga och göda tårtor som vi mumsade i oss efteråt. Sen ihelgen har vi bara mått skitgott hemma och kört lite skoter och bara chilla gal1. Imorgon är det skola igen och det känns aldrig kul en måndagmorgon. Tur iallafall man har världens bästa kille som ger en energi så veckorna går fort och det blir helg igen.

Presentation


Fjortonårig superc00l chey, checkaa bitchesss


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards