magganlundmark

Alla inlägg under mars 2014

Av maggan lundmark - 20 mars 2014 20:54

Och det känns så jävla skönt. Senhöst veckan har vart skit. Musikprovet gick skitdåligt iallafall men jag visste det redan innan så.. Men känns skönt att nästa vecka gå på prao med bästa Frida. Vi ska ha så jävla roligt, och idag åkte vi flygande matta och det var de roligaste som hänt i veckan. Imorrn är det Fredag och det känns som att det kommer bli en gröööm helg.

Av maggan lundmark - 16 mars 2014 22:11

For hem från Anton idag efter att vi har varit där ihelgen, och myst på. Vi såg hunger games - catching fire i Fredags och den var braaa, första filmen var ju grym men knasigt slut men då lär det ju komma en trea så det är ju positivt. Gjorde även bort biologi provet i Fredags men det har jag inte lagt ner mycket tid och plugg men det behövs inte alltid heller. Sen har vi dedär jävla satmusik provet på Onsdag, men jag är så jävla skolless att jag typ inte orkar bry mig längre.. Nu ska jag lägga mig med älsklingen och mysa framför teven innan vi ska skalla kuddarna och dö för en stund.

Av maggan lundmark - 13 mars 2014 18:10

Vaknade imorse av att jag slog skallen i bordet jag har bredvid sängen, inte de bästa sättet att vakna på kaaan jag lova. Torsdagar är jobbiga dagar men nu är det Fredag imorgon och skolan är avklarad vilket känns jävla skönt. Har oxå fått en ny mobil, en iPhone 5 som förövrigt är vit superschnygg och jag är jättenöjd och kanske blir duktigare på att blogga nu. Ska iallafall försöka, vi har prov imorgon och jag kan inte ett skit eller jag kan lite men inte fan är det mycket känns bara som att jag inte har tålamod till att sitta och plugga, mobilen åker upp typ varje minut vilket gör allting värre. Men nu ska jag iallafall försöka ge det en chans och det får bära eller brista höhö.

Presentation


Fjortonårig superc00l chey, checkaa bitchesss


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards