magganlundmark

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av maggan lundmark - 2 maj 2014 23:11

Fick ledig onsdag på Valborgs och resten tills på söndag vilket är jätteskönt! Onsdag var en gokväll, fick ju va med Anton hela kvällen och det var goe. Men ja.. tur jag har världens finaste kille som alltid finns där för mig när andra inte gör det, ingen annan finns där och bryr sig om mig som han och min bästa familj såklart åsså måste jag säga att jag har världens bästa syster oxå<3 Nog om dee, just sett färdigt säsong 9 på one Tree Hill och det har vart många mysiga timmar med min Anton det. Idag fick jag oxå kläder som jag beställt vilket var kanoners, imorgon ska jag på synundersökning och kolla läget med vidvinkelseendet typ men det är ju kanon de. Har även fått en ny säng som är så gudomligt skön att man aldrig vill stiga upp ur den skulle kunna ligga och sova hela mitt liv, typ.. orka bädda sängen gör man inte heller, inte ens när det ska bli fint på kort, åsså har vi skaffat ny bil och Volvon finns int längre.. Höhö grymt nä men det har hänt mycket på senaste tiden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fjortonårig superc00l chey, checkaa bitchesss


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards