magganlundmark

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av maggan lundmark - 9 maj 2014 11:04

Har typ vart sjuk hela veckan. Haft sjukt ont i halsen. Hyfsat tisdag då kunde jag äta och dricka men det brände bara lite i halsen. Vaknade onsdag natt och det gjorde så jävla ont, kunde varken äta glass, mat, dricka te eller dricka nånting överhuvudtaget.. Det gjorde så ont att det bara spruta tårar. For på sjukan onsdag, dom såg att jag hade nått i halsen men det var inget mer med det. Fick ingen antibiotika men dom misstänkte körtelfeber och då fick jag absolut inte äta alvedon som jag redan hade gjort för det kunde skada levern/njurarna eller vad det nu var. For hem och kriga igenom dagen och på natten sovde jag nästan inte en blund. Det gjorde alldeles för ont, kan inte ens svälja mitt eget saliv utan jag spottar ut det. Så får varken i mig nån vätska eller mat och det är absolut inte bra. Sjukan rekommenderade att komma tillbaka på torsdagen och ta nya provet i halsen, snabbsänkan och de hur det låg. Från 27 så hade sänkan höjts till 178 och direkt satte han int antibiotika. Men jag hade varken ätit eller druckit på två dagar och jag var alldeles yr i bollen och jag kunde nästan inte prata, men eftersom jag inte fick i mig nån vätska så la dom mig på avdelningen åsså fick jag dropp.. Spruta i armen och jag vet inte men ont om blod var det då inte för dom sollade då som fan haha.. I sängen på mina byxor men jag skrattade bara, eftersom jag inte kunde äta så fick jag nån jävla äckelbedövningspray i halsen som gjorde att jag skulle kunna äta. Så for och köpte en sallad för jag var så jävla hungrig och jag kunde äta upp hela och jag var så glad och mätt och belåten. Somnade direkt efter och då jag vaknade hade jag lika ont då hade bedövningen gått över, jag önskar att allt bara hade gått över på en sekund typ. Gör så fruktansvärt ont när jag sväljer men som tur är att jag fått massa medicin som förhoppningsvis ska hjälpa inom en snart framtid för dehär är så jävla jobbigt. Jävla Anton som smittat mig för han fick ju penicilin för halsfluss i måndags men vad gör man inte för att få pussa de man älsk. Ett år med han idag känns underbar, bästa året i mitt liv <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fjortonårig superc00l chey, checkaa bitchesss


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards